Jūs esate čia: Pradžia Seminaras „Pedagoginės psichologijos aspektai ugdant jaunuosius pianistus“ Prienų meno mokykloje
SVARBI INFORMACIJA!
Informuojame, kad nuo 2020 m. lapkričio 16 d. iki lapkričio 27 d. karantino metu Alytaus muzikos mokykloje ugdymo procesas vyks mišriuoju būdu, savaitės dienas išdėstant taip:
Pirmadienį, antradienį ir trečiadienį 1–3 klasių mokiniams specialybės pamokos vyks kontaktiniu būdu. 4–8 klasių mokiniams specialybės pamokos vyks kontaktiniu būdu tik individualiai susitarus su mokytoju, visiems kitiems mokiniams specialybės pamokos vyks nuotoliniu būdu.
Ketvirtadienį ir penktadienį visos pamokos vyks nuotoliniu būdu.
Solfedžio ir muzikos istorijos pamokos vyks nuotoliniu būdu per Microsoft Teams. Jeigu dar neturite prisijungimo slaptažodžių, skambinkite pavaduotojai ugdymui.
Primename, kad karantino metu:
* tėvai gali palydėti/pasitikti vaikus tik iki Mokyklos durų, į vidų eiti negalima, mažesnius mokinius pasitiks nuo durų mokyklos darbuotojas;
* į pamokas gali atvykti tik mokiniai, kuriems nepasireiškė karščiavimas, sloga, kosulys, pasunkėjęs kvėpavimas. (Tokie mokiniai mokomi nuotoliniu būdu);
* draudžiama į mokyklą atvykti darbuotojams ar mokiniams, jeigu jiems skiriama izoliacija ar nuotolinis mokymas bendrojo ugdymo mokykloje.
Šių metų vasario 12 d. Fortepijono skyriaus mokytojos dalyvavo seminare „Pedagoginės psichologijos aspektai ugdant jaunuosius pianistus“ Prienų meno mokykloje.
Fortepijono mokytoja metodininkė Violeta Baronienė skaitė pranešimą „Psichologinė atmosfera fortepijono pamokoje“, fortepijono mokytoja metodininkė Genovaitė Baniukevičienė – „Mokymosi motyvacijos skatinimo būdai fortepijono pamokose“, fortepijono mokytoja metodininkė Ilona Vasiliauskienė – „Vertinimas ir įsivertinimas fortepijono pamokoje“.
Kauno 1-osios muzikos mokyklos mokytoja ekspertė Rasa Rasimavičienė pristatė jaunojo pianisto pradžiamokslį „Mįslės fortepijonui“, Prienų meno mokyklos vyresnioji mokytoja Oksana Kovalenko vedė atvirą pamoką.
Diskusijų metu mokytojai pripažino, kad reikia turėti ne tik teorinių žinių, bet mokėti jas taikyti kasdieninio pedagoginio darbo sąlygomis, išmokti suprasti ir vertinti mokinių psichologinę būseną, jų savybes bei poreikius, koreguojant nuostatas, susijusias su darbu ir asmeniniu bei profesiniu augimu.
Ilona Vasiliauskienė, fortepijono mokytoja metodininkė