Mokyklos bibliotekos fondą sudaro per 22 000 muzikinių ir metodinių leidinių. Kiekvienais metais fondas papildomas: įsigyjama naujų natų leidinių, enciklopedijų, muzikinių žinynų. Mokyklos fonotekoje yra sukaupta beveik pusė tūkstančio kompaktinių diskų, garso ir vaizdo kasečių ir kitų elektroninių laikmenų. Tai klasikinės, liaudies, lengvosios muzikos įrašai, mokyklos renginių, konkursų, festivalių archyvas, fonogramos, prezentacijos. Ši medžiaga naudojama seminarų, diskusijų, projektinių susitikimų metu.
Mokyklos bibliotekos fondas komplektuojamas ir organizuojama veikla atitinka mokyklos ugdymo specifiką, kryptį bei profilį: konsultuojami lankytojai - mokytojai ir mokiniai, pristatomi naujausi leidiniai, dalyvaujama mokykloje rengiamuose projektuose, organizuojami projektiniai susitikimai, rengiami stendai, metodinių darbų parodos.
Bibliotekoje kaupiami ir pristatomi metodiniai, magistro darbai, kaupiama medžiaga, publikuota spaudoje, taip pat žiniasklaidai teikiama informacija, atspindinti mokyklos muzikinę, edukacinę veiklą, rengiamos teminės leidinių parodos.
Kiekvieną dieną bibliotekoje apsilanko gausus būrys lankytojų: čia galima pasirinkti naujų kūrinių, pagal galimybes perklausyti kompaktinę plokštelę su kūrinio interpretacija, drauge mokytojui ir mokiniui aptarti repertuarą.
Muzikos mokyklos bibliotekoje eksponuojamos parodos:
Alytaus muzikos mokyklos mokytojų magistriniai darbai
Eil. Nr. | Magistrinio darbo pavadinimas | Mokytojo vardas, pavardė, kvalifikacinė kategorija |
1. | „Pianisto rankos ir teisingų skambinimo fortepijonu įgūdžių formavimas" | Sonata Bazevičienė, vyresnioji mokytoja, muzikos magistrė |
2. | „Ansamblinio muzikavimo vaidmuo, stiprinant vaikų muzikos mokymosi motyvaciją“ | Rita Frendzelienė, mokytoja metodininkė, edukologijos magistrė |
3. | „Koncertinė veikla - muzikos mokyklos pradinių klasių mokinių muzikinę kultūrą ugdantis veiksnys" | Jolana Gumauskienė, vyresnioji mokytoja, edukologijos magistrė |
4. | „Paul Taffanel gyvenimo ir veiklos poveikis prancūzų fleitos mokyklos formavimuisi“ | Justina Jočytė, vyresnioji mokytoja, muzikos magistrė |
5. | „Sutartinių vaidmuo jaunesniųjų paauglių nerimo dinamikai" | Sonata Nakrušienė, vyresnioji mokytoja, edukologijos magistrė |
6. | „Ritmo sistema, ugdant atlikėjus liaudies instrumentais muzikos mokykloje“ | Gražina Noreikienė, vyresnioji mokytoja, edukologijos magistrė |
7. | „Kultūrinė socializacija mokykloje: Alytaus situacija“ | Mindaugas Orinas, vyresnysis mokytojas, sociologijos magistras |
8. |
"Ugdymo subjektų santykių muzikiniai veiksniai fortepijono pamokose“ |
Undinė Pinkevičienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
9. | „Mokinių sociokultūrinės integracijos prielaidos, grojant kanklėmis muzikos mokykloje“ | Violeta Prakapavičienė, mokytoja metodininkė, edukologijos magistrė |
10. | „Mokinio asmenybės etniškumo ugdymas, mokant skambinti kanklėmis muzikos mokykloje“ | Edita Radvilavičienė, mokytoja metodininkė, edukologijos magistrė |
11. | „Paauglių sceninių gebėjimų ugdymo galimybės, mokant groti akordeonu“ | Violeta Ligeikienė, mokytoja metodininkė, edukologijos magistrė |
12. | „Valentino Bagdono kūriniai kanklėms" | Jolanta Sabonienė, vyr. mokytoja, muzikos magistrė |
13. | „Mokymas groti birbyne – etniškumo aspektas“ | Dainius Steponavičius, vyr. mokytojas, muzikos magistras |
14. | „Pasaulio suvokimo kokybės transformacija muzikos atlikime" | Marijus Sūdžius, mokytojas, muzikos magistras |
15. | „Lietuvių kompozitorių kūriniai soluojančiam trombonui ir simfoniniam orkestrui" | Ramūnas Valaitis, mokytojas, muzikos magistras |
16. | „Moderni muzika Europoje versus minimalizmas Amerikoje" | Karolis Variakojis, mokytojas, muzikos magistras |