Eil. |
Magistrinio darbo pavadinimas |
Mokytojo vardas, pavardė, kvalifikacinė kategorija |
1. |
„Pianisto rankos ir teisingų skambinimo fortepijonu įgūdžių formavimas“ |
Sonata Bazevičienė, vyresnioji mokytoja, muzikos magistrė |
2. |
„Violončelės partijų ypatumai Dmitrijaus Šostakovičiaus kamerinėje muzikoje“ |
Ana Čirkova, mokytoja, muzikos magistrė |
3. |
„5–7 klasių sutrikusio elgesio mokinių savireguliacijos ugdymas teatru“ |
Asta Daironienė, mokytoja, edukologijos magistrė |
4. |
„Žaidimų integravimo į muzikines veiklas strategijos ankstyvajame amžiuje“ |
Gabrielė Dambauskaitė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui, mokytoja, edukologijos magistrė |
5. |
„Mokinių mobilumo raida taikant interaktyviojo mokymosi strategijas 5 klasės muzikos pamokoje“ |
Violeta Dumbliauskienė, mokytoja metodininkė, edukologijos magistrė |
6. |
„Ansamblinio muzikavimo vaidmuo, stiprinant vaikų muzikos mokymosi motyvaciją“ |
Rita Frendzelienė, mokytoja ekspertė, edukologijos magistrė |
7. |
„Koncertinė veikla – muzikos mokyklos pradinių klasių mokinių muzikinę kultūrą ugdantis veiksnys“ |
Jolana Gumauskienė, vyresnioji mokytoja, edukologijos magistrė |
8. |
„Paul Taffanel gyvenimo ir veiklos poveikis prancūzų fleitos mokyklos formavimuisi“ |
Justina Jočytė-Orinienė, vyresnioji mokytoja, muzikos magistrė |
9. |
„Sutartinių vaidmuo jaunesniųjų paauglių nerimo dinamikai“ |
Sonata Nakrušienė, mokytoja metodininkė, edukologijos magistrė |
10. |
„Ritmo sistema, ugdant atlikėjus liaudies instrumentais muzikos mokykloje“ |
Gražina Noreikienė, vyresnioji mokytoja, edukologijos magistrė |
11. |
„Kultūrinė socializacija mokykloje: Alytaus situacija“ |
Mindaugas Orinas, vyresnysis mokytojas, sociologijos magistras |
.12. |
„Ugdymo subjektų santykių muzikiniai veiksniai fortepijono pamokose“ |
Undinė Pinkevičienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui, mokytoja metodininkė, edukologijos magistrė |
13. |
„Mokinių sociokultūrinės integracijos prielaidos, grojant kanklėmis muzikos mokykloje“ |
Violeta Prakapavičienė, mokytoja metodininkė, edukologijos magistrė |
14. |
Režisūrinis projektas „D. Čepauskaitė „Pupos“ |
Alma Purvinytė, mokytoja, teatro magistrė |
15. |
„Mokinio asmenybės etniškumo ugdymas, mokant skambinti kanklėmis muzikos mokykloje“ |
Edita Radvilavičienė, mokytoja metodininkė, edukologijos magistrė |
16. |
„Paauglių sceninių gebėjimų ugdymo galimybės, mokant groti akordeonu“ |
Violeta Ligeikienė, mokytoja metodininkė, edukologijos magistrė |
17. |
„Valentino Bagdono kūriniai kanklėms“ |
Jolanta Sabonienė, mokytoja metodininkė, muzikos magistrė |
18. |
„Mokymas groti birbyne – etniškumo aspektas“ |
Dainius Stepanavičius, vyresnysis mokytojas, muzikos magistras |
19. |
„Lietuvių kompozitorių kūriniai soluojančiam trombonui ir simfoniniam orkestrui“ |
Ramūnas Valaitis, vyresnysis mokytojas, muzikos magistras |
20. |
„Moderni muzika Europoje versus minimalizmas Amerikoje“ |
Karolis Variakojis, vyresnysis mokytojas, muzikos magistras |
21. |
„Mokytojo teigiamos autokoncepcijos kūrimo galimybės muzikos pamokose“ |
Ilona Vasiliauskienė, mokytoja metodininkė, muzikos magistrė |